Жасыл энергия туралы жаңалықтар
Әлемді таза ету, табиғи ресурстарды үнемдеу, адамдарға жайлылық жасау
Біз кімбіз?
Біз — Voltauto брендінің Қазақстандағы ресми өкілдеріміз. Барлық типтегі электромобильдерге арналған зарядтау станцияларын шығарамыз және орнатамыз.
Қуаттау станциясы —бізбен бірге оңай.
Экологиялық таза көлікті барлығына қолжетімді ету үшін электромобильдерге арналған қуаттау станцияларын орнатамыз.
🎯Біздің мақсатымыз:
Қазақстанда қуаттау инфрақұрылымын дамыту. Біз бизнеспен де, жеке клиенттермен де жұмыс істейміз.
🌱Неліктен бұл бізге маңызды?
Себебі болашақ — электромобильдерде. Демек, ыңғайлы қуаттағыштар да болашақтың бір бөлшегі.
— Қуаттау жанармайдан 3-4 есе арзан
— Май мен сүзгілерді ауыстыру қажет емес
— Үйде немесе жолда қуаттауға болады
— Экологияға зиянсыз
Неліктен электромобильдер - бүгінгі күннің шындығы?
Қуаттау станциялары көбейіп жатыр — бұл дегеніміз, қуаттау оңай бола түсуде. Voltauto сіздің қажеттілігіңізге қарай AC және DC қуаттау құрылғыларын орнатады. Болашақ — жайлылық пен экология үйлесімі.
Неліктен қазірден ойланып, шешім қабылдау керек:
Қазақстанда электромобильдер саны күн сайын артып жатыр.
⚡️Қуаттау станциясы – бұл сән емес, қажеттілік.
1. Иелері қуаттау нүктелерін іздейді — бірақ таба алмай жатады.
2. Қазір орнатсаңыз – басқалардан бір қадам алда боласыз.
3. Бұл – жаңа клиенттер мен экологияға қамқорлықтың белгісі.
4. Voltauto дайын шешімді ұсынады – техникалық мәселелермен бас қатырмайсыз.
Сіз Tesla автомобильдері туралы не білесіз?
Тесла табысының негізі екі инженер Марк Тарпеннинг пен Мартин Эберхард болып табылады. Жобаның жүзеге асуына олардың жеке идеялары түрткі болды. Марк экологтардың бірі болды. Ал Мартин әрқашан 8 шақырымға бір литр отын тұтынбайтын спорттық көлікті армандайтын.
Электромобильдер туралы қызықты деректер
АҚШ-та мыңдаған электромобильдер сатылады. Бұл «жасыл көліктер» дамыған елдерде барған сайын танымал бола бастағанымен, біздің елде олар туралы көп адамдар біле бермейді. Бүгін біз парақшамыздың жазылушыларына электромобильдер туралы бірнеше фактілерді ұсынамыз.
Электромобильдердің пайда болу және пайдалану тарихы.
70-жылдары жаһандық энергетикалық дағдарыстың шарықтау шегінде баламалы энергия көздеріне қызығушылық артты. Бұл бағыттағы зерттеулер белсенді жүргізілді. Бірақ дағдарыс өткенде, бәрі оны ұмытып кетті.
Қатты күйдегі батареялар: Қытай жаппай шабуылдауда
Қытайдың бірқатар ірі аккумуляторлар мен автомобиль өндірушілері қатты күйдегі аккумуляторларды коммерцияландыруды алға жылжыту үшін күштерін біріктіруде.
2023 жылы электр көліктерінің аккумуляторларын шығаратын үздік
10 компания
Visual Capitalist порталы Азияның сөзсіз гегемониясын көрсететін инфографика шығарды.
Электр қозғалтқышы бар автомобильді жасау идеясы іштен жанатын қозғалтқышы бар бірінші автомобиль пайда болғанға дейін көп уақыт бұрын пайда болды. Өйткені Никола Тесланың жұмыс құжаттарында электр қозғалтқышымен жұмыс істейтін көліктің сызбалары да болған.

Бірақ ол өз уақытынан озып кеткендіктен, оның идеясын жүзеге асыру үшін технология әлі жетілген жоқ.

Көптеген жылдар бойы тек экологтар электромобильді жақтаушылар болды. Өйткені гольф арбалары сияқты электромобильдер қарапайым бензинмен жүретін көліктермен көп жағынан бәсекелесе алмады.

1990 жылдары Калифорнияда ортақ досы Грег Рэнд ұйымдастырған кездесуде танысқан Марк пен Мартин екі ситком кейіпкері сияқты болды: әңгімешіл және ынталы Эберхард пен бір-бірінің кемшіліктерін толтыратын қарапайым Тарпен. Көп ұзамай олар бірге жұмыс істей бастайды.

1997 жылдың көктемінде Эберхард пен Тарпеннинг NuovoMedia компаниясын құрып, Rocket eBook-ты шығарды. Олар табыс толқынын тез басып алып, 187 миллион АҚШ долларын тапты.

2004 жылға қарай PayPal сатып алып, миллионер болған Маск өзінің SpaceX компаниясын құрды. Эберхард пен Tesla Motors-тың тағы бір «әкесі» Ян Райт Лос-Анджелестегі SpaceX штаб-пәтерінде Илон Маскпен кездеседі.

Алдағы жобаға қатысты бірнеше келіспеушіліктер болды, ал Маск бастапқыда инвестиция салудан тартынбады. Дегенмен, қандай да бір жолмен Маск пен Тесла инженерлері біріктірілді: электромобиль күшті, әдемі, жақсы ғана емес, нағыз техникалық жетістік және ақырында бензинді «жерлеу» болуы керек. Тарпеннингпен ымыраға келген Маск Tesla Motors-қа 7,5 миллион доллар көлемінде бастапқы инвестиция салады.

Бір қызығы, бүгінде Tesla Motors туралы аз да болса білетін адамдардың көпшілігі оның негізін қалаушы ретінде Илон Маскты ғана біледі. Дегенмен, идея мен компанияның алғашқы негізін қалаушылар Марк Тарпеннинг пен Мартин Эберхард туралы ұмытпау керек.
1. Электромобиль бензинге қарағанда қымбатырақ. Мысалы, нарықтағы ең арзан электромобиль Smart ForTwo Electric Drive-тың құны газды соратын ForTwo-дан екі есе қымбат. Электрлі Nissan Leaf 28 000 доллар тұрады, ал дәл осындай өлшемдегі Nissan Sentra-ны шамамен 16 000 долларға сатып алуға болады.

2. Жанармайға ақша жұмсамайсыз. Егер американдық жүргізуші 1 литр бензинді 0,94 долларға сатып алса, орташа көлік 100 км-ге 9,4 литр бензин жұмсайды, бұл жүргізушіге шамамен 9 долларды құрайды. Электромобильде 100 км жүру АҚШ-тағы тарифті ескере отырып, 0,45-тен 3,9 долларға дейін тұрады.

3. Электромобильдердің қозғалтқыштары болады. Адамдар электр көлігі туралы ойлағанда, олар электр кабелін көліктен суырып алып, розеткаға қосқанын елестетеді. Бірақ аккумуляторлардан басқа қозғалтқыштары бар машиналар бар. Chevrolet Volt-те электр қозғалтқышы да, жану қозғалтқышы да бар, ал Форд, Хонда және Тойота үлгілерін ұстанады.

4. Электромобиль жүргізуге ыңғайлы. Электромобиль кәдімгі гольф арбасының деңгейінде тұрып қалмайды, жетек тетіктері тез және үнсіз айналады. Қозғалтқыш дірілі жоқ. Бірқалыпты үдеу мен тоқтайды.
Бұл фотода көрсетілген көлік үлгісі 19 ғасырда пайда болды. Бу машиналары дәуірінде электр қозғалтқышымен басқарылатын салыстырмалы түрде ықшам көліктерді жасау бірінші орынға шықты.
Алайда, бұл көліктің кемшіліктеріне байланысты электромобильдердің әлеуеті толық іске аспай отыр. Электромобиль ұзақ сапарларға арналмаған және зарядтау қажеттілігіне байланысты әрдайым дерлік қиындықтар туғызды.

70-жылдары жаһандық энергетикалық дағдарыстың шарықтау шегінде баламалы энергия көздеріне қызығушылық артты. Бұл бағыттағы зерттеулер белсенді жүргізілді. Бірақ дағдарыс өткенде, бәрі оны ұмытып кетті.

Тоқсаныншы және екі мыңжылдықта тағы да электромобильдер туралы, әлемдегі ең ірі қалалардың ластануы шарықтау шегіне жеткенде (және әлі де солай).
Альянстың бастамашысы – Қытай үкіметі. Қаңтар айында негізі қаланған Қытайдың жалпы қатты күйдегі аккумуляторлық бірлескен инновациялық платформасы (CASIP) 2030 жылға қарай бәсекеге қабілетті қатты күйдегі батареяларды әзірлеуді, өндіруді және жеткізу тізбегін мақсат етеді.

Альянс тіпті бәсекелестерді біріктіреді - оның құрамына аккумулятор өндірушілері CATL, CALB, EVE Energy, SVOLT, Gotion High-Tech және BYD аккумуляторының еншілес компаниясы FinDreams Battery кіреді. Сондай-ақ бірнеше мемлекеттік автоөндірушілер мен BYD және Nio жеке компаниялары бар. Басқа мүдделі тараптарға үкімет пен ғылыми ортаның өкілдері кіреді. Үкімет тарапынан Индустрия және ақпараттық технологиялар министрлігі, Ғылым және технология министрлігі, Мемлекеттік кеңестің активтерді қадағалау және басқару комиссиясы (SASAC) және Ұлттық энергетика әкімшілігі ерекше атап өтіледі. Ғылыми бөлімді Қытай Ғылым академиясы сияқты мемлекеттік ғылыми-зерттеу институттары жүзеге асырады. CASIP мүшелерінің тізімінде үкіметтің ықпалды қорлары да бар екені ерекше атап өтіледі.
#батареялар #брендтер
«Зарядтаңыз, кеттік!»: электромобильдер туралы бәрі (https://t.me/ev_motion)
2023 жылғы 10 үздік EV аккумулятор өндірушілері

Visual Capitalist порталы Азияның сөзсіз гегемониясын көрсететін инфографика шығарды.

Рейтинг:

  1. 🇨🇳 CATL: 243 ГВт сағ (34%)
2. 🇨🇳 BYD: 116 ГВтсағ (16%)
3. 🇰🇷 LG ES: 108 ГВт/сағ (15%)
4. 🇯🇵 Panasonic: 56 ГВт/сағ (8%)
5. 🇰🇷 SK On: 41 ГВт сағ (6%)
6. 🇰🇷 Samsung SDI: 36 ГВт/сағ (5%)
7. 🇨🇳 CALB: 23 ГВт сағ (3%)
8. 🇨🇳 Farasis Energy: 16 ГВт/сағ (2%)
9. 🇨🇳 Envision AESC: 8 ГВт сағ (1%)
10. 🇨🇳 Sunwoda: 7 ГВт/сағ (1%)

Қалған қатысушылар жалпы үлес 8% (56 ГВт/сағ) құрады.

Басқа елдердің бұл 10-дыққа кіруге мүмкіндігі бар ма?
XiaomiSU7 ULTRA енді тапсырыс беруге болады
Бар болғаны 10 минут ішінде әсерлі 3680 тапсырыс жинаған жалғыз жиынтық
XiaomiSU7 ULTRA енді тапсырыс беруге болады

10 минут ішінде әсерлі 3680 тапсырыс жинаған жалғыз конфигурация

• түсі: інжу-маржан сары
• интерьер: көміртекті элементтері бар Alcantara, спорттық руль
• қуат: 1548 а.к. (1770 Нм)
• макс. жылдамдығы: 350 км/сағ
• 0–100 км/сағ: 1,98 сек
• қуат қоры: 630 км (CLTC)
• аккумулятор: 93,7 кВт/сағ
• тежеу ​​жүйесі: Akebono
• амортизаторлар: Bilstein EVO T1
Қай автомобиль бренді ең көп электрлік көліктерді сатады?
EV volumes агенттігі жауап береді — инфографикада 2024 жылдың қаңтар-тамыз айларында таза электромобильдер мен қосылатын гибридтерді сатылуы көрсетілген.
Қай автомобиль маркасы ең көп электромобильді сатады

EV томдары агенттігі жауап береді — инфографика 2024 жылдың қаңтар-тамыз айлары аралығында таза электромобильдер мен қосылатын гибридтердің сатылуын ескереді.

P.S. Қазан айының қорытындысы бойынша электромобильдер сатылымы кезекті рекордты жаңартты — осы айда бүкіл әлем бойынша 1,7 миллион EV сатылды.
Тесла 1 триллиондық клубқа қайта оралды.
Оның құны 1,1 триллион доллар
Бүгінгі таңда ол әлемдегі ең құнды автокөлік өндіруші болып табылады: Tesla-ның нарықтық капитализациясы 20 жетекші автомобиль компанияларының біріктірілгенінен жоғары.
Тесла 1 триллион долларлық клубқа қайта оралды. Оның құны 1,1 триллион доллар

Бүгінгі таңда ол әлемдегі ең құнды автоөндіруші болып табылады: Tesla-ның нарықтық капитализациясы 20 үздік автокомпанияның жиынтық құнынан жоғары.

Акция бағасының күрт өсуі (бір акция үшін 350 долларға дейін) Трамптың АҚШ-тағы президенттік сайлаудағы жеңісінің арқасында мүмкін болды - Маск оны белсенді түрде қолдады.

Осының аясында Элонның жеке байлығы да өсті – қазір ол 300+ миллиард долларға бағаланады.
BYD көрме залы үшін зарядтау станциясы орнатылған
BYD салонына орнатылған жаңа зарядтау станциясы электр көліктерін жылдам және тиімді зарядтауды қамтамасыз етеді. Бұл жоба BYD брендінің экологиялық таза және тұрақты көлік шешімдеріне деген ұмтылысын, сондай-ақ тұтынушыларға жоғары сапалы қызмет көрсетуге деген ұмтылысын көрсетеді.
BYD көрме залы үшін орнатылған зарядтау станциясы компанияның электр көліктерін сату мен қызмет көрсетуді қолдаудың маңызды қадамы болып табылады. Жылдам зарядтау мүмкіндіктерінің арқасында станция уақытты үнемдеп, тұтынушыларға ыңғайлылық тудырып, көліктерді бірнеше минутта зарядтай алады. Бұл өте тиімді және қауіпсіздікті қамтамасыз ете отырып, автокөлік батареяларын зақымдамай зарядтайды.

Бұл станциямен BYD бренді де экологиялық тұрақтылыққа үлес қосады. Станция жаңартылатын энергияны пайдаланады, бұл қоршаған ортаға әсерді азайтуға көмектеседі. Күн батареялары немесе басқа да жасыл қуат көздері арқылы жұмыс істейтін станция зарядтау процесін жылдамдатып қана қоймай, көліктерді жасыл энергиямен зарядтайды. BYD көрме залы осы жоба арқылы электр көліктеріне сұранысты арттыруды көздейді.
Cemix үшін зарядтау станциясы: бизнес пен тұрақты дамуға жаңа көзқарас
Cemix жеке компаниясы үшін орнатылған жаңа зарядтау станциясы экологиялық жауапкершілікті арттыру және компанияның энергия тиімділігін арттырудағы маңызды қадам болып табылады. Жоба электр көліктерін зарядтаудың жылдам және тиімді әдісін ұсынады және компанияның тұрақты дамуға деген ұмтылысын растайды.
Cemix зарядтау станциясы өзгермелі энергия қажеттіліктерін қанағаттандыру және экологиялық таза технологияларды енгізу үшін орнатылды. Жылдам зарядтау мүмкіндіктері қызметкерлер мен келушілерді тасымалдаудың ыңғайлы және тиімді әдісін қамтамасыз ете отырып, электр көліктерін бірнеше минут ішінде толық зарядтауға мүмкіндік береді. Станцияның қауіпсіздік жүйесі көліктің аккумуляторына зақым келтірместен максималды зарядтау тиімділігін қамтамасыз етеді.

Cemix үшін орнатылған станция қоршаған ортаға әсер мен энергияны тұтынуды азайтуға көмектесетін күн панельдері сияқты жаңартылатын энергия көздерін пайдаланады. Жаңа жоба бизнеске тұрақты және инновациялық тәсілдерді дамытуға көмектесетін басқа жеке компанияларға да үлгі бола алады.
Мемлекеттік активтер ұйымы үшін зарядтау станциясы орнатылған
Мемлекеттік активтер ұйымы үшін орнатылған жаңа зарядтау станциясы жасыл көлікті дамытудағы және мемлекеттік сектордағы тұрақты дамудағы маңызды қадам болып табылады. Бұл жоба мемлекеттік органдардың электр көліктеріне деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға және тиімді, экологиялық таза энергия көзін қамтамасыз етуге бағытталған.
Мемлекеттік активтер ұйымы үшін орнатылған зарядтау станциясы мемлекеттік мекемелердің электр көліктерін пайдалануын айтарлықтай жеңілдетеді. Жылдам және қауіпсіз зарядтаудың арқасында бұл станция көліктерге тиімді қызмет көрсетіп қана қоймай, мемлекеттің экологиялық стратегиясына сәйкес келеді. Станция электр көліктерін бірнеше минут ішінде толық зарядтауға мүмкіндік береді, бұл мемлекеттік қызмет көрсетудің тиімділігін арттырады және зарядтау инфрақұрылымының жалпы жұмысын жақсартады.

Сонымен қатар, жаңа станцияда күн батареялары сияқты жаңартылатын энергия көздері пайдаланылады, бұл қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға және энергия ресурстарын тиімді пайдалануға көмектеседі. Мемлекеттік активтер ұйымының бұл жобасы экологиялық тұрақтылықты қамтамасыз ету және инновациялық технологияларды енгізудегі маңызды қадам болып табылады.
Монополияға қарсы комитетке зарядтау станциясы орнатылды
Қазіргі әлемде электромобильдерді (EV) дамыту тек экологиялық маңызды емес, сонымен қатар үлкен бизнес мүмкіндіктерін ұсынады. AMP үшін орнатылған жаңа зарядтау станциясы электр көліктерін жылдам және тиімді зарядтауға мүмкіндік беретін осы саладағы инновациялық тәсілді білдіреді.
Жаңа AMP зарядтау станциясы электр көліктерін жылдам және тиімді зарядтауға мүмкіндік беретін озық технологиямен жабдықталған. Жылдам зарядтау мүмкіндігі пайдаланушыларға көліктерін бірнеше минут ішінде толық зарядтауға мүмкіндік береді, бұл әсіресе бизнесмендер мен әрбір сәт маңызды командалар үшін маңызды. Станция зарядтау тиімділігін арттыра отырып, көліктің аккумуляторларына зақым келтірмеу арқылы қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.

Сонымен қатар, бұл станция экологиялық тұрақтылыққа зор үлес қосуда. Күн панельдері сияқты жаңартылатын энергия көздерін пайдалану қоршаған ортаға зиянды азайтуға ғана емес, сонымен қатар энергия шығындарын азайтуға көмектеседі. AMP-тің бұл тәсілі олардың тұрақтылыққа деген адалдығын көрсетеді және станция болашақта басқа аймақтарда орнатылуы мүмкін.
Ferrari келесі жылы Маранеллода өзінің зауытын ашты, онда ол өзінің алғашқы электрлік моделін, сондай-ақ оған арналған жетектер мен аккумуляторларды шығара бастайды.
Ferrari өзінің алғашқы электрлік моделін шығаратын жаңа зауыт ашады
Ferrari Маранеллодағы зауытын ашты, ол келесі жылдан бастап өзінің алғашқы электрлік моделін, сондай-ақ оның жетектері мен аккумуляторларын шығара бастайды. Дегенмен, итальяндық өндіруші де сол жерде іштен жанатын қозғалтқышы бар спорттық көліктер шығаруды жалғастырады.

Италияның Модена провинциясындағы Маранелло қаласындағы «электрондық ғимарат» деп аталатын ғимарат Италия президенті Серджо Маттарелланың қатысуымен ашылды. Атауы оның арнайы электромобиль зауыты екенін көрсетуі мүмкін, бірақ Ferrari сонымен қатар ол жерде іштен жанатын қозғалтқыш автомобильдер мен гибридтер шығаруды жоспарлап отыр.

Ferrari электронды ғимаратта Purosangue және PHEV болып табылатын SF90 көмегімен сынақ өндірісін бастады. Компания 2025 жылы жаңа зауытта бар үлгілерден бастап сериялық өндірісті бастауды жоспарлап отыр. Компанияның алғашқы электр көлігі 2025 жылдың соңында дебют жасайды және 2026 жылы конвейерден шыға бастайды.

Ferrari-дің алғашқы электр көлігі опцияларға дейін кем дегенде 500 000 еуро тұрады деп айтылады. 2024 жылдың бірінші тоқсанында Ferrari және оның көптеген сәнді EV бәсекелестерінің орташа сату бағасы шамамен 350 000 еуроны құрады, бұл модель премиум модель ретінде орналасатынын көрсетеді.

Бағасы, шектеулі өндірісі және ұзақ күту уақыттары Ferrari айналасындағы дүрбелеңге ықпал етуде. Компания 2023 жылы небәрі 13 663 көлік сатса, 2024 жылы бірінші тоқсанда 3 560 көлік сатты.

Электр құрылысы Ferrari-ге жылдық өндірістік қуатын шамамен 20 000 автомобильге дейін кеңейтуге көмектесуі мүмкін, бірақ компания жылдық өндірістің бұл деңгейіне қол жеткізгісі келмеуі мүмкін. Дереккөз сонымен қатар екінші Ferrari EV-нің ерте дамуы жүріп жатқанын айтып, компанияның жылдық өндірісінің әлеуетті ұлғаюы тек топтаманың кеңеюінің нәтижесінде ғана болатынын айтты, өйткені ол әлі де әр модельдің шығарылымын белгілі бір шектерде ұстағысы келеді.
ТМД электр көліктерін зарядтау станцияларының ресми жеткізушісі
Консультация алу үшін
VOLTAUTO